شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همین دلیل باعث شد که شایعاتی منتشر شود مبنی بر اینکه شرکت اپل با دادن رشوه به سازنده ی بازی ، انتشار نسخه ی اندروید بازی را به تاخیر انداخته است. این شایعه در ابتدا خیلی درست به نظر می آمد چراکه بازی بسیار مشهوری می باشد و نسخه ی جدی ان تا ۲۵ میلیون بار دانلود شده است شارژ ایرانسل اما شرکت اپل خبر رشوه دادن را تکذیب کرده است و دلیل تاخیر در انتشار نسخه ی اندروید بازی ، فقط مربوط به سازنده ی بازی می باشد.
تا این لحظه تنها 2 درصد گوشی‌های آیفونی که iOS7 را روی خود دارند دو مدل آیفون 5s و آیفون 5c هستند. همانطور که در جدول مشاهده می کنید iOS7 تنها دو روز پس از ارائه شارژ ایرانسل یعنی در 20 سپتامبر توانسته از iOS6 پیشی بگیرد، یعنی در مدت زمان دو روز پس از ارائه بروزرسانی کاربرانی که از iOS7 بر روی گجت های خود استفاده می‌کردند از کاربران iOS6 بیشتر بوده‌اند.
شارژر ۵۰۰۰ میلی آمپری ظرف ۶ ساعت به حداکثر ظرفیت خود خواهد رسید و برای انتقال آن به دستگاه هایی نظیر تبلت و تلفن، به ۲ ساعت زمان نیاز دارد. اما دومی که بزرگ تر است، شارژ ایرانسل باید ۷-۸ ساعت به برق باشد تا کامل شارژر شود و سپس ظرف ۱ ساعت می تواند دستگاه های مورد نیاز را نیز سیراب کند. در ضمن شارژر بزرگتر، دو پورت خروجی دارد.
قیمت این دو مدل نیز به ترتیب ۴۲ و شارژ ایرانسل ۷۶ دلار است.
ازی Plant vs. Zombie را همه می شناسند چراکه یکی از بهترین بازی های تاریخ می باشد و نسخه ی اول ان توسط میلیون ها کاربر بازی شارژ ایرانسل شد و چند ماه پیش نسخه دوم این بازی منتشر شد که باز هم استقبال میلیونی از ان شد. اما چیز جالب در مورد این بازی ، این بود که در ابتدا نسخه ی iOS این بازی منتشر و بعد از یک ماه و حتی بیشتر برای اندروید منتشر شد.
در شارژ ایرانسل یک نمودار دیگر نشان داده شده که هر کدام از نسخه‌های iOS چه سرعتی در دانلود داشتند و کدامیک سریعتر از دیگر نسخه‌ها دانلود شده‌اند همانطور که شما هم حدس میزنید، iOS6 سریعتر از iOS5 و iOS7 سریعتر از iOS6 دانلود شده اس
به شارژ ایرانسل گزارش جی اس ام اما امروز آماری منتشر شده است که نشان می‌دهد 60 درصد کاربران گجت‌های اپلی گجت خود را به iOS7 بروز کرده‌اند.
تصویر جدید و اطلاعات تازه باعث تقویت این احتمال شده که پرچمدار سونی در نیمه دوم شارژ ایرانسل سال، که تا پیش از این با نام های هونامی و Xperia i1 شناخته می شد، احتمالا با نام Xperia Z1 به بازار بیاید.برای یادآوری، باید بگوییم که هونامی یک نمایشگر ۵ اینچی، چیپ مجتمع اسنپدرگون ۸۰۰ با گرافیک آدرنو ۳۳۰ و ۴ هسته Krait 400، و بدنه ای شیشه ای -درست مثل اکسپریا Z- خواهد داشت و با اندروید ۴.۲.۲ و رابط کاربری اکسپریا عرضه می شود.بخش مهم مانور سونی روی این محصول دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی آن است که حالا گفته می شود امکان فیلمبرداری 4k نیز خواهد داشت و فلاش زیر دریچه لنز آن، کومبوی LED و Xenon است که کیفیت عکاسی بهتر در شرایط کم نور را تضمین می کند.
در حال شارژ ایرانسل حاضر یک هفته از ارائه نسخه iOS7 توسط اپل می‌گذرد، در همان روز اول بسیاری از کاربران قدیمی آیفون و آی‌پد گوشی‌ها و تبلت‌های خود را بروز کردند.
شاید این آمار و ارقام به علت استفاده این شرکت‌ها از اپلیکیشن‌های مخصوص خیلی دقیق نباشد اما به حقیقت نزدیک است. این استقبال بسیار زیاد از یک سیستم عامل نشان دهنده این است که وقتی یک گوشی و سیستم عامل آن گوشی توسط یک کمپانی ساخته می‌شوند تا چه شارژ ایرانسل حد می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.
هر شارژ ایرانسل یک از این دو شارژر قابل حمل بعد از پشت سر گذاشتن ۱۰۰۰ بار شارژ کامل، تنها ۱۰ درصد از ظرفیت شان را از دست می دهند و از این نظر می توان گفت بسیار با دوام هستند.
باز هم نوبت گوشی جدید هوشمند جی 2 است؛ امید آینده شرکت LG. قبل از پرداختن به بخش‌های مختلف این گوشی که در تجربه کار یک ساعته با آن به دست آمد، بد نیست کمی درباره حسی که این گوشی به کاربر می‌دهد صحبت کنیم. در تمام مدت کار با G2 شارژ ایرانسل بی آنکه بخواهیم به یاد سری نکسوس می‌افتادیم. روان بودن منوها و حس خوب کار کردن با یک گوشی سریع و سبک، شبیه‌ترین تجربه به کار کردن با Nexus 4 بود. به نظر می‌رسد LG توانسته است این بار به تنهایی از عهده کار بر آید و گوشی قابل توجهی تولید کند که برای بسیاری از گیک‌ها و خوره‌های موبایل، یک گزینه ایده‌آل است. هر چند درباره قیمت آن اطلاعای نداریم که توصیه نهایی خرید را اعلام کنیم ولی بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت، خریدن G2 یکی از معقول‌ترین و تجربه کار با آن یکی از بهترین تجربه‌های کار با یک گوشی اندرویدی است؛ بی‌دکمه، بی‌وقفه و تقریبا بی‌وزن‌.
ازی Beyond: Two Souls یکی دیگر از بازی های اختصاصی سونی می باشد که تنها برای پلی استیشن منتشر خواهد شد. این بازی که نیز شباهت بساری به بازی موفق the last of شارژ ایرانسل us دارد ، در واقع در پی موفقیت همین بازی ساخته شده است و برای تولید این بازی نیز ۲۷ میلیون دلار هزینه شده است. این بازی به طور رسمی در هشتم اکتبر منتشر خواهد شد اما شما می توانید نسخه ی دمو و زودتر منتشر شده ی بازی را از سایت پی سی دی اینجا دانلود کنید.در این پست نیز تریلر ۶۰ ثانیه ای رسمی این بازی را برای شما قرار داده ایم که می توانید در ادامه مطلب ان را مشاهده کنید. نظر شما در مورد این بازی زیبا چیست؟
۱۳ شهریور (۴ سپتامبر) برلین میزبان معرفی شارژ ایرانسل این محصول قدرتمند خواهد بو





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1200
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: